İşbu Politika, www.grillcup.com.tr (“Site”) üzerinden sipariş edilen ürünlerin iptali ve iadesine ilişkin olarak Site ziyaretçilerini ve sipariş veren müşterileri (“Alıcı”) bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
Alıcı tarafından sipariş edilen ürünlerin iptal ve iadesine ilişkin olarak; KÖYDEN GIDA VE MAKİNA PAZARLAMA SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ (“Satıcı”) ile Alıcı arasında imzalanan Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer alan hükümler geçerliliğini korumaktadır.
Grill Cup markalı ürünler, Satıcı garantisi altındadır.
Alıcı, kendisine teslim edilen ürünü, herhangi bir kullanım belirtisi olmaksızın, orijinal ambalajı açılmadan, 14 (ondört) gün içerisinde iade edebilir.
İade süreci başlatılmadan önce [email protected] adresine veya 0 850 304 52 15 numaralı WhatsApp destek hattına bildirim yapılması ve müşteri hizmetlerinden onay alınması zorunludur. Ürün, Satıcı’ya ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. Açılmamış ve kullanılmamış ürünler için para iadesi işlemi başlatılır.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğü düşünülen paketler, kargo görevlisinin önünde açılarak kontrol edilmelidir.
Üründe hasar tespit edilmesi halinde, Durum Tespit Tutanağı düzenlenmeli ve ürün teslim alınmamalıdır.
Tutanak düzenlenmeden teslim alınan ürünlerde, kargo şirketinin yükümlülüğünü yerine getirdiği kabul edilir ve iade talebi bu gerekçeyle reddedilebilir.
Aşağıdaki durumlarda iade kabul edilmez:
Ürünün ambalajının açılmış olması,
Ürün üzerinde kullanım, tahribat, kırılma, yırtılma, bozulma vb. belirtilerin bulunması,
Ürünün teslim edildiği andaki haliyle iade edilmemesi.
İade edilen ürünler, Satıcı’ya ulaştıktan sonra 7 (yedi) iş günü içerisinde incelenir ve uygunluğu onaylanırsa iade işlemi başlatılır.
İade işlemi onaylandıktan sonra;
Kredi kartı ile yapılan ödemeler, 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili bankaya iade edilir.
Bankaların işlem süreleri farklılık gösterebilir. İadenin hesabınıza yansıması, ilgili bankanın işlem süresine bağlıdır. Gecikmelerde, doğrudan bankanızla iletişime geçmeniz önerilir.
Ürün teslim alındıktan sonra ortaya çıkabilecek üretim hatası kaynaklı sorunlar için:
0 850 304 52 15 numaralı WhatsApp destek hattı veya
[email protected] e-posta adresi üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Üründe tespit edilen sorunun kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı anlaşılırsa, ürünün telafisi (yenisi ile değişimi veya bedel iadesi) yapılacaktır.